EN VETEKUDDE GÅR INTE ATT LEVA UTAN

Hallå där ute i kylan!
Nu är det kallt asså, snart vinter.. Jag sitter här i mjukis, fleece tröja och en varm vetekudde. Så nu är den i bruk igen, vetekudden hahah ;) under vinter halvåret kan jag inte leva utan den, då hade man ju typ frusit ihjäl! :P

Igår inledde jag vårat första prov med ett A (motsvarar gamla MVG)! Vem är grym? :D
Och senare dressyr tränade jag på en riktigt fin Casper!! Känns som att vi börjar komma i form nu igen, det går bättre och bättre nu! :) Han var verkligen super igår, loss och fin i sidorna (men bättre i vänster än höger, men höger är hans svaga sida så det jobbar vi med). I galoppen gjorde jag även mycket tempo växlingar eftersom det ofta är det jag har svårt med, att sätta tillbaka galoppen ifrån en ökning. Men det gick faktist väldigt bra även det!

Idag har jag varit i skolan, konstigt vaaaa?? hahah, nä men det är väl som vanligt.
Jag stör mig bara på en lärare som vi har som är väldigt rörig och det känns som att jag itne lärt mig någonting under den här tiden. Allt är bara huller om buller, och man förstår inte så mycket av man ska göra.. Annars så flyter faktist allt bra!

Nu ikväll har jag bara kollat på EM i hoppning! Jättespännande ju :D
Sverige slutade iallafall på 5:e plats i laget, och så har vi två svenskar med till individuella finalen på söndag! Bland annat Roffe som ligger på 5:e plats såhär långt! :D

Imorgon ska jag äääääntligen få sova ut, och säker bara för det kommer jag vakna klockan 7 ;) hehe, nä det hoppas jag inte!
Under dagen ska jag iallafall ha min tränares häst, Pacino. Och på kvällen ska jag ut med bästa laget, så det blir nog en riktigt bra dag imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0