FULL FART

Dagen igår var seg. Riktigt seg. Jag var hur trött som helst och hela kroppen släpades efter mig kändes det som..
Jag var iaf och red i häst-gruppen pga att Elina inte kunde.
Jag red iallafall på den minsta jag kunde, hahah. Mullaney blev det, och det gick väl itne så jättebra. Hennes hals kändes lång och det var lite oavnligt. Därimot kändes hon ganska liten i steget och sådär.
Men det är inte min vecka det här riktigt. Inte ett enda pass har jag varit nöjd med och jag har ridit 5 gånger, 6 med idag (mer om det kommer lite längre med) men det var inte så jättelänge så det får inte gällas som ett helt pass. Men alla andra pass har gått dåligt. Jag vet inte varför, jag har väl en dålig vecka antar jag. Eller hoppas jag!
Idag har jag iallafall varit hos Vendela :D Vi fixade allt till Oliver och Cattla och sen fick vi helt plötsligt jätte bråttom. Vi tänkte innan att "nu har vi ju jättemycket tid på oss!", men det är vi i ett nötskal ;) Vi skrittade iallafall ut först på Oliver (jag) och Cattla (vendela) och sen gick vi till banan så red jag på Cattla. Hon är svår men hon kan ändå bli riktigt fin! :)
Sen åkte jag med mamma hem till Josse för att lämna Liam som har sovit hos oss inatt. Och efter det blev det en tripp till Trosa.
Så idag ska jag sova tidigt, för jag är super trött och jag skaupp tidigt imorgon igen. Känner att jag behöver mycket sömn för jag är i farten hela tiden just nu känns det som!
Men det är roligt, jag klagar inte. Det är bara väldigt tröttsamt :)
Bilderna är inte från idag!
Oliver
Cattla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0