KAOS

Hallådär. Nu har jag haft fullt upp eller så har jag bara inte orkat blogga.
Hela veckan har varit stresstressstress och har jag inte ridit så har jag pluggat. Jag har kommit hem från skolan för att plugga, eller så har jag direkt efter skolan varit och ridit och sen hem för att vila en timme eller så och sen sovit.

I tisdags iaf så red jag först på en suuuuuuper fin Casper. Åh så fin han var!
Och sen red jag Jack. Och jag säger bara att den hästen.. Det är den starkaste jag nååågonsin ridit. I mitten fick jag ge långa tyglar för mig själv pga att jag hade sån mjölksyra i armarna, fast jag hade gramanen.

Den här veckan har också varit väldigt mycket i skolan, två prov, ett läxförhör, två inlämningsarbeten varav en skulle redovisas också. Men allt har gått bra! Så jag känner mig nöjd :)

I torsdags hade jag dressyrträning på Casper, och han var inte riktigt igenom. Han var spänt och var inte alls så mjuk och fin som han brukar. Men alla har väl sina dåliga dagar?

Igår därimot så red jag häst! Jag måste ju också börja rida lite häst nu, för om tre år ska jag kunna rida massor av olika stora hästar, så det är på tiden att börja träna!
Jag fick rida på Zandera, som var svår men känslig. Så när jag väl började rida ordentligt och inte satt och spände mig så blev hon fin! :) Jag måste säga att det är vääääldigt ovant att rida stor häst ;)

Och idag då, jaa. Jag måste planera och prioritera. Jag ska iallafall ha Pacino idag, samtidigt som jag ville följa med mamma ut och samtidigt som jag ville åka till hööks. Tror dock bara att det blir Pacino idag, allt annat fick prioriteras..


världens finaste och underbara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0