MYCKET PÅ KORT TID

I lördags så vaknade jag med sprängande huvudvärk.. Usch vad ont jag hade.
Så jag åkte till Pacino och fixade allt till honom under dagen. Jag red inte för att jag kände att det var lite riskabelt med den huvudvärken, men jag gick en liten promenad med honom.

Efter det åkte jag till stan för att sen möta upp Olivia, Vendela och Karin, och vi spenderade kvällen på Minaco. Och det var lika mysigt som alltid! ♥

Igår red jag pogram på Casper, LA:1. Det kändes jäääättedåligt, herregud. Typ ingenting fungerade och vi hade flera stora missar. Men vi slutade iaf på 63,94% så jag ska inte klaga!
Kollade sen på filmen, och jag tror nog det kändes värre än vad det såg ut! :)
Red inte Fifty pga att hon är halt :(

Idag då.. jag har varit i skolan och dagen gick faktist fort som tur var.
Sen har jag tränat på Zilja, och det gick väl okej. Satte på gramanen idag för jag orkade inte med dragkamp, så det hjälpte. Men hon är ändå väldigt ivrig så fort det blandas in ett pyttehinder i övningen. Knäpphäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0