NU FLYTER DET

Idag har jag varit i skolan, och för en gångs skull så gick det riktigt fort faktist!
Den här veckan har flugit iväg, det är ju redan fredag imorgon, jisses!

Sedan har jag varit och dressyrtränat på Casper, sista träningen innan söndag!
Han var faktist fin idag! Han var mycket mer loss i sidorna än förra veckan och ja, han kändes helt enkelt mycket bättre! Så det är ju väldigt bra inför söndag! :D

Imorgon ska jag till Vendela med laget på kvällen, och jag tror att jag sover där också. Så imorgon blir det nog ingen uppdatering här men då vet ni iallafall var jag gör!
På lördag är det också full fart, tror jag ska till sthlm på morgonen och sen är det kalas för Liam! Och efter det är packning och duschning av ponnyplutten, så det blir en hel kväll i stallet då.

Finaste killen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0