PLUGGIIIIIS

Hej på eeeer!

Dagen började med att släpa sig till skolan i det tråkiga vädret. Väl där gick dagen fort, som också tillbringade hela eftermiddagen åt att ha idrott i en gympasal för först gången. Och jisses vad roligt det var, hahah. Det är sån himla stor skillnad på att vara jättemånga till att nu vara så få.

Efter det sällskapades jag med Elin till stan för att sen åka med mamma och handla.
Väl hemma har jag pluggat och pluggat!

Under dagen har vi också börjat planera om vi ska ha allsvenskan hemma. Vi håller på att kolla runt lite möjligheter! Det skulle vara skönt, slippa åka ut nånstans. Vi kommer ju ändå att göra det mycket sen :)
Och då funderar jag även på om Fifty ska få gå förklassen :) Jag väljer inte bort Casper, utan jag rider båda. Och sen får Casper gå lagklassen såklart! :)


Ful bild, men den får duga. Ett inlägg utan bild är ett tråkigt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0