SEGT

Idag har dagen gått riktigt segt. Jag har typ räknat ned timmarna..
Vi har bara haft tråkiga lektioner som har gått segt, men aja.

Efter det har jag varit på träning på Casper, och det gick väl sådär. Han var lite tjurig idag oc sparkade bakut nångång när jag kickade till honom. Och så kröp han ihop och då har jag inget stöd i munnen överhuvudtaget.
Så ja, jag är inte nöjd. Han känns inte så bra just nu. Tror det kan vara eftersom han har stått. Han blir lite trött och sådär. Känns ju sådär inför tävlingen nästa helg. Hoppas det blir bättre till nästa vecka!




Kommentarer
Postat av: Madelene

Gå in på min blogg och kommentera om va just DU vill läsa om!



Ha en toppen dag :) / Madelene

2011-09-03 @ 13:25:29
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0