TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT

Idag har dagen gått helt sjuuuukt snabbt. Den har iprincip bara flugit iväg. Och på det så hade vi världens roligaste idrottslektion! Vi har världens bästa lärare, hon är så klockren. Och hon gör ALLT man gör så himla roligt.

Efter det var jag hemma och vände och drog sen på träning. Och till min förvåning så var det dressyrträning, med lite bommar inblandat, på Timmon som stod på schemat.
Jag vet inte riktigt hur länge sen det var jag red honom, en galopptur i snön i julas tror jag det var.
aja, han var iallafall super fin och det var kul att få rida något man inte har ridit på länge, lite förändring behöver man ibland! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0