TRAV

Idag har jag varit med mina systrar och deras respektive med pappa och kört travhäst (han fick det av oss  i födelsedagspresent när han fyllde år).
Det var lite spännande, hahah.
Nä, men det var trevligt och han tyckte det var jätteroligt så det blev riktigt lyckat! :)
Och det är ju sjukt hur väldresserade travhästar är. De kunde hålla på och fixa hur mycket som helst med en treåring (som de sen körde också) och det lät från olika håll och den bara stod där. Helt cool lugn och jättesnäll!
Vi kunde köra bil bakom den utan att den blev det minsta nervös. Lite skillnad från en vanlig ridhäst! (med undantag från en på tio typ) ;)

Och sen åkte vi hem till Josse och var där en stund. Och jag kom hem vid tjudo i sex (åkte kvart i nio). känns som jag aldrig är hemma nu för tiden :P
Jag har iallafall pluggat lite och kollat på första avsnittet av idol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0