ATT VÅGA ELLER ATT INTE VÅGA

Godmorgon på er!
 
Nu ska jag snart åka in till stan och möta mamma och sedan är det dax att åka till sjukhuset, igen.
 
Det kommer väl att ta upp halva dagen, och sedan efter det får vi se vad som händer.. Kanske åker till stallet och hälsar på ikväll igen, känns som att jag behöver vara där för att bearbeta (eller är det tvärtom?). Ah, jag vet inte. Vi får se om jag känner mig stark nog att åka dit, så att det inte blir som förra veckan då jag var förstörd efteråt.
Men suget efter att få träffa alla finns ju där, speciellt Ellika och Karin, så vi får se helt enkelt!
 
Annars blir det nog att bara ta det lugnt (vilket jag har oerhört svårt med på dagarna) - njuta av de sista sommarlovstimmarna :(
Imrogon börjar skolan, i en ny skola. Andra året, som jag hoppas går lika snabbt som det första!! :)
Tur att jag har mina fina vänner som gör allt så galet kul ändå ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0