BILLY BOY

Vaknade upp till en jättefin dag, helt blått på himlen! Och eftersom jag inte hade något planerat (eftersom typ alla jobbar..) så tänkte jag att det skulle bli en perfekt sol dag.
Men grejen är bara den att när jag väl går ut och lägger mig för att sola, ser jag stora mörka moln komma in. Så jag hann väl ligga i ca 5 minuter innan jag var tvungen att gå in igen (y) wohoooo..
 
Och rastlös som jag blir när jag inte har någonting att göra, blir bara deprimerad, så tog jag bussen till stallet för att umgås med Elin (trots att hon är en av alla dessa som jobbar haha).
Det gjorde jag rätt i, vi hade super kul och det var underbart att få träffa henne igen!! vi har bara träffats en gång under hela sommaren (vilket var i typ torsdags?), så det var på tiden! :D
 
Och vi har fått en ny ridskoleponny också, Billy Boy. Han är en pytteliten B-ponny och jag döööör så söt han är! smälter!!
 
 
Bad Elin att ställa sig bredvid för att man ska se hur liten han är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0