FILMMYS

Herre vilket jävla väder det har varit ute idag.. Störtskurar och åskväder som aldrig förr!
 
Igår kom iallafall min älskade pojkvän hit och spenderare kvällen/natten här. Vi kollade på Jurassic Park 2 (kollade 1:an förra helgen) och imorse kollade vi även Beck - okänd avsändare :)
lskar verkligen Beck filmerna! Dock har jag ingen koll på vilka jag sett och vilka inte då jag och Elle kollade från 1:an och uppåt (de har typ alla filmerna tror jag) men slutade nånstans i slutet av filmerna. Kommer dock inte ihåg vilket nummer. Den här hade jag iaf sett märkte jag :)
 
Sedan har dagen bara spenderats med familjen, då Liam, Johan och Ester har varit här! Rätt mysigt, men herre vad rastlös jag blir när jag inte har nått att göra. Det är typ jättehemskt! Mår typ dåligt av att bara tänka på det..
 
Fick även en jättefin present av Emil! Fyller dock inte år förnst imorgon, men vi ses inte imorgon så jag fick den idag istället! ♥
 
Även världens finaste Ester fick vara med på filmmyset i igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0