SOOOOL

Åh, herre vilken lång tag.. Gick upp kvart över sju imorse, och det märks verkligen!
Innan har jag lite smått tyckt att det ska bli kul att börja i skolan igen, men efter att jag gick upp tidigt i morse så vette fan längre asså haha..
 
Har iaf varit på sjukhuset idag, vilket gick helt okej! Och efter det åkte jag och mamma och handlade och åkt sen hem, var hemma vid ett.
 
Då gick jag ut och la mig i solen (som för en gång skull inte försvinner när jag kommer ut) och låg där i några timmar. Därefter har jag varit duktig och städat hela övervåningen!
Mycket hinner man med iaf när man går upp tidigt! ;)
 
Nu tänkte jag att jag skulle förbereda några tidsinställda inlägg för en gång skull!
Åker iväg imorgon till grönan med Emil, sen hem till mig och sover. Dagen efter åker vi hem till honom och bor där lördag till söndag själva, därför kommer jag inte ha tid med bloggen i helgen och därför gör jag lite inlägg nu ist. Räkna med maaassor av bilder :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0