TANDLÄKARN

Har nu spenderat några dagar tillsammans med min kära pojkvän! Därav sugig uppdatering..
 
I måndags var han här hos mig eftersom jag fortfarande hade Ester. Det var tänkt att vi skulle bada med Ester och grejer (det var jättefint väder och varmt) men helt plötsligt så öppnade sig himlen och regnet iprincip öste ner resten av kvällen.
Så istället blev det film, två jättebra! LOL och en till som jag inte kommer ihåg vad den heter ;)
Däremot blev det bad med Ester dagen efter eftersom jag lovat henne att få bada ;) Därefter åkte han hem för att han skulle på träning.
 
Igår åkte jag dit istället och spenderade kvällen med honom, Ellika (som jag inte träffat på två veckor!!! äntligen), Danne, Érika och Linus. Vi fick för oss att gå ner till ett ställe för att kolla om man kunde tälta där.
Och jag kan ju inte säga att Emil valde den bästa vägen.. Vi fick hajka genom högt gräs på en gammal leråker (ingen bra kombination eftersom det är en jävla massa gropar) och sen genom en tät jävla sko haha! Tror jag hade halva skogen med mig hem - i håret!
 
Menmen, det var hur kul som helst ändå! Speciellt när grabbarna fick för sig att bada och hittade en stor pinne = som små barn på julafton..
 
 
Idag åkte jag därifrån vid ett och gick på stan en stund tills mamma kom, och köpte då ett par shorts. Sen gick vi till tandläkarn, som jag var ganska nervös för. Har alltid varit tandläkarrädd, och kommer nog alltid vara tror jag..
Men mina tänder var sååå fina, som vanligt ;) totalt perfekt liksom!
 
Efter det åkte jag till stallet med Emma och Elin som red Gná och Snerrir! Och jisses vad jag saknat dem, vi har så galet kul ihop - alltid! Ser nästan fram emot den vanliga vardagen igen, bara för att få vara med dem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0