TRÖTTIS

Förlåt, förlåt och ännu ett förlåt för den kassa uppdateringen! men jag har mina anledningar :)
 
Jag är så galet tött just nu haha.. Tar nog ett tag för kroppen att ställa om sig till att gå upp tidigt på morgonen. Gör jag något efter skolan så är jag iprincip död när jag kommer hem, därav måste jag tyvärr prioritera bloggen ibland :( Ska försöka börja blogga från mobilen lite mer!
 
Skolan jag börjat på nu är iaf jättebraVi har skönaste schemat + en väldigt skön klasskänns som att det här andra året kommer gå galet fort! :D så grymt trodde jag itne att det skulle bli, trodde jag skulle sakna Telge mer än vad jag faktist gör (en del i mig kommer ju alltid sakna den skolan..)!
 
Men trots att man är så galet trött (har redan hunnit med att sova en stund haha) så måste jag erkänna att det är skönt att komma tillbaka till vardagen igen! Att få umgås med mina underbara och knäppa vänner + min älskade pojkvän hela dagarna är verkligen guld värt! Jag älskar dem massor, och bara deras närvaro gör mig så glad! ♥
 
Haha, här om dagen var jag med Ema och elin i stallet och fick låna lite kläder. Såg så kul ut så var tvungen att ta ett kort! Lånekläder från topp till tååå!
Invigde även min nya hjälm, och jag är super nöjd!
Bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0