VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER

Allting bara flyter nu! Skolan är asnice och vi har så skönt schema, känns verkligen som att det här året kommer gå fort. Världens bästa vänner har jag också som gör att man tillochmed ser fram emot att få åka till skolan!
 
Och ja, jag kan nog säga det 100 ggr, men det betyder bara att jag verkligen menar det! Bäst är dem, så är det bara. Dem gör varje minut så galet rolig, man har inte tråkigt en sekund när vi är tillsammans!
 
Nu har jag varit hemma i några timmar, har hunnit vara ute och sprungit en sväng och duschat och fixat. Och nu ligger jag i soffan med en filt och datorn i knät. Kvalitéts tid med mig själv på hög nivå!
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0