FULL FART

Åh, jag har haft så sjukt mycket att göra i veckan. Ni anar inte! Men kul är det, så jag klagar inte ;)

I måndags var jag först i skolan. Och efter skolan red jag 3 hästar.
Först den nya ridskoleponnyn Cashel Blazing Lad, och jisses vad kär jag blev. För det första så är han såå sjukt söt i ansiktet, och för det andra så har den världens gångarter. Traven är enorm med stuns. Grymt fin ponny!
Efter det red jag Wille på lektion för Annelie. Han var fin, men tycker det är lite jobbigt och då byter han galopp och står och studsar. Men han är så himla rolig att rida, och det är kul med lite nya utmaningar!
Och sist, och minst, så red jag den nya som jag pratat lite om i hemlighet, Hello Kitty. Det är min tränare som har köpt en liten ponny, en femåring, som jag ska rida! Jättesnäll och super söt! :)

Tisdag och Torsdag bestod av iprincip bara plugg, hade massa prov osv..

Torsdag därimot var det inte bara plugg, då red jag sen lektion på Lad som han tydligen ska kallas (jag gillar Cash bättre dock). Han var super fin, förutom att han blev helt död på slutet för han har inget flås alls. Men jag gillar honom verkligen! Med lite kondition träning så kommer har bli hur fin som helst :)
Och efter det red jag Kitty, hon var duktig lilla bebisen!

Och idag har jag också haft massa prov, det är ganska mycket nu innan sportlovet. Men så brukar det ju vara, finns inte så mycket att göra åt riktigt..
Efter det åkte jag och red Lad, fina killen! Red lite tillsammans med Elina som red Marion, alltid mycket roligare med sällskap! :)

Och ja, nu sitter jag här. Tänkte mig en kväll utan plugg, för att få vila hjärnan ett tag. Kan ju säga att det behövs!

Lad idag, kolla så söt han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0