HELGEN

Helgen har varit hyffsat okej faktist! Lördagen var fullspäckad medans fredag och söndagen har varit rätt lugna!

I torsdags fick jag äntligen rida på min Casper igen! Dock så var han huuuuur pigg som helst, och han släppte heller inte igenom på hela passet. Jag kan säga att jag tillochmed hade träningsverk i fredags, haha ;) Menmen, inget pass jag tänker minnas, men vi kommer igen :)

I fredags var jag bara i skolan, sen åkte hem och tog det lungt för att jag var så fruktansvärt trött. Orkade ingenting mer typ..

Igår, vid elva, åkte jag till stallet för att jag hade Pacino (tränares häst). Så fixade allt till honom och sen red jag ut med några :) Jätte fint väder, men kallt som attan!! Hade långkalsonger, ridbyxor + termobyxor, underställströja, två fleecetröjor, dunväst och en ganska tjock jacka + två par sockar = jag kände mig som en riktig sumobrottare! ;) Men mysfaktor på hög nivå ändå!
Sen åkte jag hem, chillade lite med heeela familjen och sen var det dags för ryttargala! :)
Träffade massa folk där och hängde och hade jättetrevligt! Och på det så fick jag och Casper även ett diplom (var olika diplom som delades ut) för 2011:as mest framgångsrika ridskoleekipage :D (bild kommer i veckan). Kul!

Och idag då. Imorse städade jag mitt rum som såg ut som ett bombnedslag! Så storstädning fick det bli, och efter det var jag typ helt slut. Så sen har dagen gått åt till att plugga en hel del, gått promenad med mamms i det iskalla vädret, kollat på melodifestivalen och världscuphoppningen som jag missade igår och lekt med Liam!

Al Pacino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0