SJUK

Igår natt vaknade jag med världens illamående och det kändes som att jag skulle spy när som helst, så jag skyndade och satte mig på golvet inne på toaletten. Väl där höll jag istället på att svimma, så jag la mig ned på golvet och ropade på mamma.
Hon hjälpte mig till sängen igen och där kändes det helt plötsligt mycket bättre igen. Så jag somnade om och när jag vaknade så var det bättre, men inte helt bra. Mådde fortfarande illa, men jag var inte likblek i ansiktet (som under natten) och kallsvettades inte.

Så ja, hela dagen igår låg jag typ i sängen. Sov till och med några timmar under dagen, och trots det somnade jag fort igår kväll.
Idag när jag vaknade kände jag mig helt bra! :) Men fick inte gå till skolan, just för att känna att jag verkligen är helt bra och behöver en till dag hemma. Tråkigt, men så är det!

Senare åker jag till stallet och provrider en liten ponny! Mer om det får ni veta senare, när allt är bestämt ;)
Ska även frisera Sean och duscha honom. Tävling imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0