SPÄNNANDE

Hej!
Idag har jag varit i skolan (konstigt?). Inget intressant alls, förutom att Emma och Elin är bäst! ♥ skolan blir så mycket roligare med dem, helt klart! Och det värsta är ju att man blir som dom man umgås med.. ;)
Måndagens hoppträning gick väl ganska så dåligt. I början var Sean helt okej, något stark men det brukar bli bättre när man börjar hoppa :) Men sen när vi började hoppa lite mer titthinder så känns det som att han ska hoppa för vi kommer rätt på och han suger tag i hindret, men då släpper jag benen och då stannar han. Blev så två gånger och det måste jag ändå säga är lite dåligt från bådas håll, men det tredje stoppet tar jag på mig helt för då slutade jag rida..
Måste komma ihåg att rida ända in till hindret, speciellt på lördag!
Idag har jag även fått reda på en hel del roliga saker! Mycket spännande, och som kommer göra mina veckor mycket roligare :) Tar inte upp det här förnst allt är klart och är på plats, för att vara säker på planerna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0