VINTER

Nu är vintern här kan man ju lungt säga! Usch vad kallt det är ute, fryser typ när jag tänker på det. Bläää.
Det enda positiva är väl att det är hur fint som helst ute när det är fruset, men annars så kan det gärna få försvinna!

Veckan har flytit bra. dock så har jag varit väldigt trött eftersom jag sover jättedåligt.
Hade prov idag, som jag trodde skulle gå åt helskotta. Men det gick helt okej. Inte et A prov, men godkännt iaf ;) Imorgon har jag också prov - i genetik. Skjut mig, för huuuur svårt är inte det? måste läsa 100 ggr minst för att fatta.

I måndags red jag iallafall Sean, markarbete. Super fin var han, och det känns som att jag börjar hitta honom mer och mer nu! Och så gjorde vi en jätterolig övning som pricken över i:t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0