2 DAGAR KVAR!!

2 dagar kvar, eller ja snarare ett dygn, kvar tills vi åker!!!!! FALSTERBOOOO ♥ woooooop
 
Igår åkte jag hem till Emil och var med honom en stund i ösregnet, vräkte vekligen ner.. Men vi satte oss och spelade TV-spel så det gick ingen nöd på oss direkt ;) Vi gick sen hem till Danne där även Ellika var och hade en mysig kväll med dem!
Kollade på Project X, har sett den förut med den är liiiite bättre med bassystem kan jag ju säga! ;)
 
Idag har jag bara varit hemma under förmiddagen! Solat lite för att få i mig min viktiga D-vitamin (hjälper till kroppen att ta upp kalk) och har även gått och plockat kantareller med mamma, något som är dö tråkigt om man inte hittar något men såååå kul om man hittar maaaassor :D
 
Sen senare åkte jag hem till Ellika och spenderade min kväll där, underbart! :)
 
Och nu sitter jag här och har en förbannat jobbig hicka, åååååååh blir galen!!! Behövde skriva det för att få avreagera mig lite smått.. ;) haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0