ÄNTLIGEN RIKTIG SOMMAR

Nu är jag hemma igen! Även fast jag har haft det riktigt bra borta så är det alltid lika skönt att få komma hem igen, fast det varar väl endast i typ två dagar eller nått ;) haha
 
I lördags åkte jag iaf till Emil och var där hela dagen + natten och åkte till stan på söndag eftermiddag.
Måste säga att vi såg bland de bästa filmerna jag sett tror jag - A walk to remember, underbar film!
 
Så från söndag eftermiddag till onsdag eftermiddag har jag varit hos pappa med min syster (Linda) och hennes pojkvän. Vi har badat, solat massor (som jag själv inte tycker märks ett dugg..), gått mysga promenade och spelat en himlans massa kort :) Har haft det hur mysigt som helst, hos pappa känner man verkligen att det är sommar och sommarlov! Så himla underbart ställe, ska visa er en drös bilder!
 
Men åkte inte hem i onsdags, utan åkte hem till Linda och duschade och fixade mig och åkte sen direkt till Ellika för lagkväll och övernattning med resten av laget (förutom Karin som redan är i Falsterbo). Underbara vänner, underbar kväll!
Jag älskar er sååååå mycket om ni läser det här!!!
 
Imorse blev det dock ingen sovmorgon, för jag åkte därifrån kvart i tio imorse när mamma hämtade mig och åkte direkt till stallet. Hade lilla Wille idag, så fixade allt till honom och med honom!
Låter helt sjukt, men just nu är det så underbart att bara få stå och borsta. När man är hästtjej rakt igenom och inte får ha kontakt med hästarna på länge så gör minsta lilla sak så himla mycket!
 
Nä, nu får ni lite bilder från min vecka hos pappa!
 
Sjöutsikt från altanen!
Och här bor vår svenske prins - Karl-Philip, känn på den!
Och det här trädet asså, snacka barndomsminnen (dock lite igenväxt nu). När jag var liten trodde jag att det bodde troll i det här trädet (därav namnet Trolleken), jag var verkligen livrädd! Fick ångest bara vi svängde in på den vägen där jag vet att trädet finns haha ;)
Bryggan nere vid vattnet
Så underbart vackert! Trosa skärgård
Svanis och svanbebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0