DRAR IVÄG

Nu håller jag på att packa, igen! Imorgon drar vi nämnligen ner till Överlida och bor i en stuga i två nätter för att gå på Ullared, förstår ni hur kul?! haha, jag är i extas!!
 
Sen på lördag rullar vi vidare ner till öland och tältar där tills på tisdag :) Hela familjen (inklusive Josse m. familj och Linda) åker imorgon, ska bli hur kul som helst faktist! :)
 
Imorse var jag på sjukan, såklart en sån fin dag som denna.... Lite typiskt!
Åkte sen runt med mamma och Linda och handlade saker för att sen åka hem och börja packa. Har även hunnit med att tvätta bilen (snäll som jag är) och även att sova en timme för att jag var så sjukt trött, inte för att jag blev så mycket piggare men skönt var det ändå ;)
 
Nä, nu måste jag gå och fortsätta packa det sista :) Ska försöka uppdatera där nerifrån så mycket jag kan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0