GRÖNA LUND

Jag har haft en GRYM dag på Gröna Lund tillsammans med Emma idag!
 
Jag trotsade min halsont och åkte, ville inte missa grönan liksom :) Men smärtan har varit uthärdig så det var sååååååå jäkla värt det, ingen tvekan! Perfekt väder har vi haft också!
 
Åkte massa roliga karuseller, men bäst var ändå uppskjutet (kattapulten) som jag igentligen inte fick åka. Men jag stod och kollade på den och den såg inte så ryckig ut, vilket den heller inte var!
Däremot var Extrem extremt (haha) ryckig så den blev det inge mer åk i.
Vi blev även stammisar och igenkända på en del platser ;) Lite speciella är vi allt (eller bara jävligt snygga) haha :D
 
Det sista vi gjorde var att spela på lite grejer i hopp om att vinna någonting! Men icke sa nicke, inte ett smack fick vi med oss hem :) Förutom en riktigt bra och rolig dag att minnas!
 
Bästis ♥
 
Ledsen Emma vill inte åka Insane, men med lite övertalning gick hon gick hon tillslut motvilligt med på det ;)
Lite massa folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0