@ HÖLÖ

Blev plötsliga ändringar igår och jag bestämde mig för att åka hem till Emil istället för att åka på bio! Mötte upp Ellika, Danne och Erika i moraberg och åkte efter lite shopping med dem hem till hölö och gick till Emil (grannar).

Under kvällen sen umgicks vi med dem + Linus och Larsson. Det blev bad (utan ormar den här gången), spel och filmen REC 3 :) mycket bra kväll!

Idag har jag varit med Emil och hans familj på släcktkalas och så var jag och Emil i moraberg på Intersport och shoppade lite till honom, dock hade vi ett jäkla problem att hitta dit haha ;) Just nu ligger han här bredvid mig och sover! Känner nästan för att sova jag med, för trötta är vi båda två..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0