SJUK

Hemma igen efter ett par underbara dagar hos min kära pojkvän!
 
Dock så kunde jag knappt prata när jag klev upp imorse, min hals gjorde jätteont och helt igentäppt... Fick halstabletter och te, så efter ett tag blev det bättre. Däremot så var jag helt orkeslös och var jättetrött så det fick bli lite filmtajm.
 
Vi kollade på Like Crazy som jag velat se ett tag, men den var inte alls så bra som jag trodde den skulle vara.. Lite besvikelse faktist :)

Igår kollade vi på nån skräckfilm som jag itne kommer ihåg vad den heter. Men fy usch vad läskig den var, hade typ hjärtklappning ett tag efter ;) Och allt blir så mycket läskigare med Emils bassystem som förstärker allt med ljud både fram-, bak- och underifrån!
 
Nu när jag kom hem tog jag tempen och upptäckte att jag även har feber.. Jag som skulle gå på fyspass med Ellika och hon skulle sova här o grejer, blööööh :( Tills imorgon måste jag vara frisk iaf för då ska jag till grönan med Emma!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0