TRÄNINGSVÄRK

Förlååååt för den usla uppdateringen asså, men har inte haft någon lust att blogga de senaste dagarna!
 
Har haft ganska fullt upp, träffat Emma, tränat med Ellika, varit ute på sjön med sol + bad och nu snart ska jag åka iväg på bio med familjen för min syster fyllde år i veckan!
 
Och jag kan ju säga att jag har verkligen ont i hela kroppen (förutom magen), sån jäkla träningsvärk efter pluss fyspasset i tisdagskväll med ellika. Fy satan vad ont det gör, känner mig som en gammal tant när jag ska resa mig för att gå nånstans haha ;)
 
Veckan som kommer är även den typ fullbokad, ska bl.a vara med Emma, åka till grönalund med henne, läkarbesök och sen på torsdag åker jag med familjen (inklusive mina systrar) först ner till Ullared och sedan vidare till öland! Awesome :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0