VALPISAR

Idag blev det ingen sovmorgon inte! stod inför ett val, sovmorgon eller inte?
Valde det senare alternativet och det var det värt!!
 
Åkte till stallet och gosade med Bosses åtta veckor gamla valpar! Åh, underbara!!
Han har ju alltid valpar på sommrarna som jag kan gosa med hemma hos honom, med dessa åker imorgon så var bara tvungen att få träffa dem! Däremot så får han nya valpar nästa helg :)
 
Sen hämtade mamma mig och så åkte vi till Ikea (därav att jag var tvungen att åka tidigt till valparna).
På Ikea köpte vi en del grejer, bl.a en till garderob till mig sär jag kan ha grejer. Mina nuvarande räcker inte till, det är lite för trångt! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0