DAGEN

Asså för ett tag sen kollade jag ut genom fönstret och det var typ mörkt, kollade genast på klockan och den var strax efter SEX!! Nu är det snart dax att vrida tillbaka klockan också, vilket betyder att det kommer vara mörkt klockan fem.. Dagarna blir så galet korta, men det är ju trots allt lite mysigt med mörker också! :)
 
Har haft praktik idag, som alla andra måndagar och tisdagar. Det har väl rullat på, som vanligt! Sammanfattar dagens:
 
Okej 1: Att allt går galet fort när man är många.
Dagens inte okej 1: Att jag har träningsverk i armarna och axlarna, vilket gör att man får mjölksyra för minsta lilla.
Dagens okej 2: Men det är rätt skönt med träningsverk ändå.
Dagens inte okej 2: Det är svinkallt ute.
Dagens okej 3: Solen tittade fram och det blev genast mycket varmare (i solen dock)!
Dagens okej 4: Jag har fått gosa med Brolle (Bosses hund), som jag saknat så mycket! Jag har ju en tendens att vara galet kär i hans hundar (eller ah, nästan alla haha) eftersom jag varit där så mycket..
Dagens inte okej 3: Det är lerbad överallt, speciellt i hästarnas hagar = smutsiga hästar + smutsiga kläder..
Avslutar med dagens okej 5: Fick tillbriga en stund med världens bästa Kitty, kvalitetstid kan man lugnt säga!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0