LOS PICTURES AV DEN SENASTE TIDEN

Längesen jag skrev nu. Anledningen till det är att jag har haft mycket att göra, och när jag inte har någonting viktigt att göra är jag så galet trött och då vill jag helst bara vila/sova eller göra nått annat som jag har lust med.
MEN nu är jag tillbaka! Ingen förkylning och inga läxor eller prov än på ett tag! whiiihoo
 
Eftersom jag varit borta så mycket tror jag att jag tar och visar allt i bilder ist, jag fotar ju iprincip varje dag! ;)
 
Vi har haft vår andra ponnycupsmatch, och den här gången hemma :) Det blev VINST med 52 poäng mot Mälarhöjden, yeeey! :D
 
Knoppade mitt hjärta, Casper, inför cupen ♥ han är såååå vacker!!
 
Jag har hunnit vara ute hos min nya "medryttarhäst", Snerrir, två gånger :D Har honom en dag i veckan eftersom jag inte kan rida, men aktiverar honom på annat sätt! Han står på samma stall som Emma och elin har sina medryttarhästar!
 
Longerat en pigg Kitty på lektionen! ♥
 
Gosat med fåren, mina bästisar! not
 
Plockat svamt om någon ville veta! Finns så galet mycket ute nu, och det är då det är roligt haha ;)
 
Promenerat med snygg-Rosita!
 
Julpyntat i Bosses garage med Emma och Elin, vi tyckte det började bli dags!
 
Longerat Kitty en gång till :)
 
Sigge blev sur på mig när jag tände lampan haha, söt!!
 
Och i helgen har jag varit och kollat på våra nationella tävlingar. Mycket spännande och lärorikt!
 
Och idag har jag och bosse varit och hämtat en ny lektionshäst också, i Enköping! Vi hittade rätt efter ett par mils felkörning haha.. Jennifer (världens fulaste namn på en häst), ett sto på 7 år :) har ingen bild dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0