PONNYCUP

Nu är jag back on track igen! Fortfarande förkyld, men det är iallafall såpass att jag orkar ta mig iväg till praktiken/skolan osv :)
 
Lördagskvällen spenderades med Emil och hela familjen + 30 pers till på 30-årskalas! Min syster pojkvän har fyllt år, så det var full fart. Dock stannade vi inte ända in till natten då vi skulle ha sötnos Liam med oss hem och han behövde få sova. Men en mycket trevlig kväll ändå! :D
 
Och i söndags var det dags för årets första ponnycups match!! Jag är ju som sagt lagledare tsm med Eva samt Annie som hjälper till ibland! :) Hur kul som helst verkligen, vi (SRK) har ju inte varit med på 2 år sen vi vann hela ponnycupen 2010! Det måste ändå vara bland de roligaste under året, det är så galet kul :)
 
Dock så får jag inte rida (då bortsett från att jag inte får rida alls just nu) i år då jag är placerad i LB och lektionsmästerskapen, men efter årsskiftet får faktist även jag vara med. HUR KUL??!!
Men vi får väl se, jag måste ju få tillåtelse att rida först... :(
 
Tyvärr så förlorade vi den här matchen mot Ågesta med ynka 5 poäng! Men alla var ändå super duktiga och kul var det, vilket i första hand är huvudsaken! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0