AV EN SPARK FÅR MAN ETT STORT FINT BLÅMÄRKE

En hård dag idag igen! Men med världens bästa vänner är ingenting tråkigt!
 
Även den här dagen har varit tuff på praktiken men flytit på bra med saker att göra heeela tiden, dessutom hjälps vi åt så allt går väldigt flitigt :)
 
Blev dock sparkad av en oskylig Lad idag.. Det var jag som stod ivägen!
Jag skulle passa honom och hålla i honom när han skulle skos då han var drogad (bökig att sko). Så när hovslagarn håller i frambenet när Lad börjar streta emot och vill ta ned benet tar Lad i mer och mer och tillslut kan inte hovslagarn hålla i benet vilket gör att Lad tar i och helt plötsligt håller ingen i benet längre och då flyger frambenet fram med världens kraft och där står lilla jag, ganska mycket i vägen och får hoven rakt in i högra låret..
 
Jag har redan ett jättestort fint blåmärke som kommer vara dubbelt så stort imorgon, dessutom är det svullet och såklart ömt. Weeeiho haha, så går det när man inte tänker till!
 
Oskyldiga lilla Lad, han är så obeskrivligt söt!!
 
Hade hoven hamnat på rätta stället med lite mer krafft hade nog lårbenet gått av, känns ju bra liksom (y) Även handleden vreds om ordentligt när jag skulle släppa ner en pirra med spånbalar imorse, med lite mer otur hade nog den också gått av. Känns som att jag måste börja tänka till lite mer på vad jag gör innan något faktst går av!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0