DUNDER FÖRKYLD

Har varit hemma hela veckan då jag är dunderförkyld! Vågade dock pallra mig iväg till skolan idag för att ajg absolut inte vill missa några lektioner envis som jag är. Fick bli en seg och trött dag i skolan idag alltså, men jag klarade iallafall av den - men vad dock död när jag kom hem ;)
 
Tur är iallafall att jag är ledig imorgon då vi har studiedag. Ska till läkarn så hade varit ledig ändå, men känns lite bättre när man inte missar några lektioner ;)
 
Emil var även här o sov igår och gav mig sällskap så jag fick prata av mig lite. Däremot fick Elin lida idag, tror hennes öron blödde när dagen var slut eftersom jag babblade i ett haha ;) Har man inte haft någon att prata av sig med på tre dagar så blir det så haha.
 
Blogg.se fuckar just nu så det går inte att ladda upp några bilder alls :( hatar inlägg utan bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0