LÄNGTAR EFTER EN VARDAG UTAN EN STÄNDIG LÄNGTAN

Dagarna flyter på!
 
- Skolfotot är avklarat, väldigt skönt!
- Sov hos Emil igår, vilket resulterade i att jag fick vara med på hand praktikplats i ett par timmar eftersom han slutade 5.. Men det var rätt lugnt där så det gjorde inte så mycket! Hade sen en mysig kväll, och jag sover alltid så mycket bättre vid hans sida.
- Vi har även varit tillsammans i 5 månader idag! ♥
- Idag har jag kännt mig jättedåsig och varit hur trött som helst + ont i hela huvudet så att det kändes som att det skulle sprängas närsom
- Det gjorde att skoldagen var galet seg
- Mina fina vänner är helt klart dem bästa som finns
- Jag har legat i mammas och deras säng sen jag kom hem hem klockan 2.. Ja, jag sa ju att jag var helt slut!
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0