TUMME NER FÖR GÅRDAGENS EL PISSVÄDER

Gårdagens väder är inget att snacka om, jag säger bara bokstavligt talat pissväder!
 
Jag började iallafall tolv och hade en lektion - världens grymmaste idrottslektion! Åh, vad jag älskar dem lektionerna!! Så galet roliga + att alla är helt awesome och verkligen går in för det och ger gärnet! grymt
 
Åkte sen med Emil hem och typ duschade (jääääääättevarmt för jag var så himla kall), sedan däckade vi i soffan fram tills att Érika, Danne och Linus hämtade oss och spenderade kvällen hemma hos Érika :)
Galet grym kväll med underbara människor! ♥ Skrattade så att tårarna rann flera gånger, bla när vi spelade med andra ord (helt awesome spel) och kollade på chattroulette pranks på yt.
 
Tog tåget imorse till hamn där mamma hämtade mig. Sedan åkte vi vidare mot skärholmen där jag lämnade tillbaka en tröja som jag tältade i och köpte en annan stickad mycket älskvärd tröja nu när det börjar bli kallt! wooop :)
 
Gårdagen! mitt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0