VAD HAR HÄNT?

Det gick ju sådäääär med att börja igen hahah.. gör ett nytt försök!
 
Så vad har nu hänt sen jag skrev sist? Jo, en hel del faktist.
 
- Jag har gjort ett nytt benmineraltest, röntgen. Resultatet var både positivt och negativt, det är så att allt skelett förutom ländryggen har hunnit repareras. Dock är det just ländryggen som är det mest riskfulla att bryta, men vi beslutade ändå att ridningen skulle få komma in i livet igen. På ett säkert sätt. så jag får alltså rida lite dressyr nu :D helt underbart är det!! Mitt liv har typ totalvänt sen dess, är så galet glad och har alltid ngt att se fram emot!
 
- Kommer ni ihåg Hello Kitty? Lilla c-ponny skäck stoet som jag red massor åt min tränare innan jag var tvungen att sluta rida? Henne har jag på foder nu! skrev kontrakt för två veckor sen, så nu är hon min! :D
 
 
- Jag har världens finaste pojkvän som jag snart varit tsm med i två månader! Lyckligast i världen.
 
- Jag och Casper tränar för fullt, för vi är faktist anmälda till lektionsmästerskapen 9 maj! För fjärde året i rad ska vi deltaga som vårt allra sista mästerskap tillsammans.. sorgligt men sant :( min fina Casper ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0